2015. június 18., csütörtök

BACK ON TRACK! - Folytasd a diétádat sikeresen

Hihetetlen kitartással végigküzdött 7-7,5 hét van mögöttem, de sajnos kiestem a játékból. Az elmúlt egy héten háromszor is bezabáltam, de úgy emberesen, most viszont elég volt. Egyszerűen fel kell állnom az önsajnálatból és újra nekikezdeni, mielőtt még késő lenne és újra felkúsznának rám azok az undok kilók.
Untitled | via TumblrInspire | via Tumblr

1. Gondold át miért is kezdted el!

Valószínűleg azért, mert nem érezted jól magad a bőrödben nem igaz? Akkor most nem adhatod fel!
Nálam a mérleg már a 47 kiló felé kacsingatott és hihetetlenül boldog voltam, kicsattantam az energiától, szépnek és csinosnak éreztem magam, és nem akarom, hogy most félbehagyjam a diétám és úgy végezzem mint tavaly nyáron, amikor annyira szégyelltem magam, hogy nem, hogy rövid gatyát nem mertem venni, de még kellemetlenül is éreztem magam a bőrömben, alig jártam el másokkal bulizni/találkozni. És igen, én ezt nem akarom idén megint átélni!


2. Tervezz!

Nem tudom, hogy te csak néhány napot hagytál ki a diétádból, vagy már egy hónapja halogatod a folytatását, de ha nem tervezel előre, halálra van ítélve a dolog. Ne csak azt terved meg előre, mit fogsz enni, mikor, hol, hanem hogy mennyit és mikor fogsz edzeni!


Changing My Lifestyle | befit-mademoiselle: NOW, I SAID. Fine. I’ll...Untitled

3. Kezdd MOST!

A legfontosabb, hogy ne halogasd, nincs szükséged arra, hogy még hétfőig betolj 2 tábla csokit. MOST kell elkezdeni.


motivation quote   quotes inspiration

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése