2015. június 24., szerda

KAYLA ITSINES BIKINI BODY GUIDE - VÉLEMÉNY

 Ha van Instagrammod minden bizonnyal találkoztál már Kayla Itsines-szel, az ausztrál személyi edzővel, aki lányok százezreinek segített már lefogyni az online programjával.
                                             50,3 kg                                                                                    47,2 kg

Ide kattintva :Kayla Itsines Transformations elérhetitek rengeteg ember átalakulását



Étkezés
A legfontosabb dolog, amit szerintem le kell szögeznem, csak azért mert valaki csinálja az edzéstervet, de nem változtat a rossz étkezési szokásain nem fog fogyni. Olyan nincs, hogy ja hogy edzettem így ledolgoztam azt az egy tábla csokit amit benyomtam. Nem. Egy gondosan összeállított, változatos, kalória- és makrodeficites étrendre van szükségünk, hogy fogyjunk.
Kaylanak van egy étrendje is, ám én ezt nem követtem, mert nekem már kialakult az évek során egy olyan étkezési rutinom, ami már tényleg csipőből megy, így nem akartam nekikezdeni egy teljesen új diétának.

Edzés
A kis könyvben 12 hétre, heti háromszori lebontásban találhatóak edzések, mindegyik két kört tartalmaz. Egy körben 4 feladat van, megadott ismétlésszámokkal, ezeket pedig 7 percen keresztül kell annyiszor ismételni ahányszor csak tudjuk, így jön össze az összesen 2x2x7 perc azaz 28 perc. Ezen kívül az első négy hétben heti  2-3, 35-40 perces kardiót kell végeznünk, míg a következő négy hétben már 3-4-re emelkedik. Az utolsó 4 hétben a kardió száma marad, ám heti 1-2, 15-20 perces HIIT-et is be kell iktatni.

Véleményem
Habár én nem csináltam végig mind a 12 hetet (8. hét végén hagytam abba), csak pozitívan tudok róla nyilatkozni. Értem ezt úgy, hogy nem azért hagytam abba, mert lusta voltam, feladtam vagy meguntam, hanem egyszerűen miután beállt a rutinom, már a napjaim részévé váltak az edzések, egyre több sportot akartam kipróbálni, amíg meg nem találtam a hozzám legközelebb állót, amit azóta is csinálok, továbbra is heti 3 kardió mellett.
Mint említettem, nagyon jó arra, hogy rávegyük magunkat a mozgásra és rászoktassuk magunkat, hisz saját magunk állítjuk össze az edzéstervünket melyik nap mit csinálunk stb.
Az edzések nehézsége is jó, hisz ha pl.: edzőteremben csináljuk, rengeteg lehetőségünk van a súlyok emelésére, de én otthon is remekül megoldottam ezt.

Eredmény
Összesen 3,1 kg fogytam 8 hét alatt (47,2 kg vagyok most, de elég picike, így a testsúlyom normálisnak számít), de ami a legfontosabb, hogy nem vízből, hanem zsírból, szóval a testem igen csak változatos átalakuláson ment keresztül, amit a külső környezetem is érzékelt, megjegyzett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése